Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen om je op weg te helpen. Staat je vraag er niet tussen, neem contact met ons op en we helpen je graag!

Waarom zou ik zelf onderhoud doen?

Q. Op welk ervaringsniveau moet iemand zitten om zijn eigen uitrusting af te stellen? 

A. Eerlijk gezegd helemaal geen. Je kunt een van onze clinics volgen om het te leren, of YouTube raadplegen. 

Q. Waarom zou ik mijn eigen uitrusting afstellen?
A. Het ontstaat uit een passie, daarnaast is het financieel voordeliger om een keer te investeren in eigen tools. Je zult je materiaal beter leren kennen en volledig naar wens kunnen tunen.

Q. Hoe vaak moet ik mijn ski's waxen?
A. Hoog niveau skiërs en snowboarders stellen elke dag af en waxen elke dag. We raden minstens om het aantal keer dat je op wintersport gaat aan, ongeacht de omstandigheden. Als het vaak wordt gedaan, kan het in slechts 15 minuten, dus het is de tijd zeker waard voor meer plezier en prestaties.

 

Berzorging en betaling

Q. Wat is de levertijd van een bestelling?
A. De producten binnen de webshop, die geen extra opmerking hebben van een langere levertijd, kunnen wij meestal uiterlijk de eerst volgende werkdag versturen. Het kan echter voorkomen dat er vertraging oploopt. Mocht dit onverhoopt voorkomen, informeren we je daar over.

Q. Kan ik een bestelling ook afhalen?
A. Dit kan je aangeven in je bestelling, let daar dus op! Bij SnowWaxJob kan je tijdens openingstijden je bestelling ophalen. 

Q. Kan ik zelf bepalen wanneer mij bestelling bezorgd wordt?
A. Wij hebben helaas geen invloed op PostNL (of andere vervoerder) qua leveringen. We kunnen wel eventueel de bestelling vasthouden als je de bezorging op een later moment wenst.

Q. Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?
A. Afleveren op een ander adres is mogelijk, geef dit goed aan in je bestelling.

Q. Wat gebeurd er met het artikel als ik niet thuis ben?
A. Normaliter wordt het pakket bij de buren aangeboden indien je niet thuis bent. Voor de huidige 'regels' verwijzen we je graag naar PostNL website.

Q. Kan ik ook iets ruilen of retourneren?
A. Op deze pagina staat de retour en terugbetalingsinformatie: https://waxenslijpen.nl/policies/refund-policy

Q. Welke betalingsmethodes accepteren jullie?
A. Apple Pay, Google Pay, iDeal, MasterCard en Shop Pay